ZWROTY I ANULOWANIE ZAKUPU
Jak dokonać zwrotu ?
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.
Wszystkie zwracane produkty powinny być opakowane i dobrze zapakowane, tak aby opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Zwracaj wszystkie produkty w oryginalnym opakowaniu, z metkami muszą być nadal dołączone. Nie wolno przyklejać ani przyklejać niczego bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu produktu.
Jak sobie poradzić ze zwrotem:
• powiadom nas o chęci dokonania zwrotu
• Starannie zapakuj produkty i nadaj przesyłkę zwrotną.
• Dołącz fakturę lub inny dowód zakupu, otrzymaną od nas i dołącz ją do przesyłki
• Jeśli otrzymałeś etykietę zwrotną, nadaj paczkę kurierowi wskazanemu na etykiecie. W przeciwnym razie możesz zanieść go dowolnemu kurierowi i wysłać paczkę na adres:
Małe Duże Marzena Orzechowska
ul. Zamenhofa 165
20-453 LUBLIN
Jak dokonać wymiany ?
Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.
Jak poradzić sobie z wymianą:
• Zarejestruj swoją wymianę za pomocą przycisku powyżej.
• Starannie zapakuj produkty i nadaj przesyłkę zwrotną.
• Dołącz fakturę lub inny dowód zakupu otrzymany od nas podczas zakupu.
• Jeśli otrzymałeś etykietę zwrotną, nadaj paczkę kurierowi wskazanemu na etykiecie. W przeciwnym razie możesz zanieść go dowolnemu kurierowi i wysłać paczkę na adres:
MAŁE DUŻE MARZENA ORZECHOWSKA
ul. ZAMENHOFA 165
20-453 LUBLIN
Po otrzymaniu zwróconej paczki i zarejestrowaniu jej w naszym magazynie, nowy rozmiar zostanie wysłany.
Wszystkie zwracane produkty powinny być opakowane i dobrze zapakowane, tak aby opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Zwracaj wszystkie produkty w oryginalnym opakowaniu, z metkami muszą być nadal dołączone. Nie wolno przyklejać ani przyklejać niczego bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu produktu.
Prawo do zwrotu lub wymiany towaru nie dotyczy towaru używanego, z naruszonymi plombami/bez metek. Prawo do zwrotu lub wymiany produktu nie dotyczy artykułów z kategorii OUTLET
NOTATKA! Jako klient ponosisz koszty za przesyłkę, która do nas dotrze.
Czy mogę zwrócić produkty kupione na wyprzedaży ?
Oczywiście zależy nam na tym, abyś był zadowolony ze swojego produktu! Zależy nam, abyś miał możliwość otwarcia opakowania i przyjrzenia się bliżej produktowi, niezależnie od tego, czy jest on kupiony na wyprzedaży, czy za pełną cenę.
Jeżeli skorzystałeś z oferty np. „kup 3 zapłać za 2” i chcesz zwrócić jeden przedmiot, musisz
zwrócić wszystkie produkty. Ta oferta jest ofertą pakietową i nie będziesz mógł z niej skorzystać, jeśli zwrócisz przedmiot.
Nie otrzymałem pieniędzy za zwrócone produkty !
Powiadom nas o tym. W wiadomości napisz jakiego zamówienia dotyczy zwrot i jaką formę płatności wybrałałaś/eś podczas zakupu.