Czasami produkt nie spełnia oczekiwanej jakości.
W takich przypadkach oczywiście pomożemy Ci złożyć wniosek.
Wykonaj poniższe czynności i uzupełnij wniosek, podając prawidłowe informacje, abyśmy mogli od razu zająć się Twoją sprawą.
Zgłoś roszczenie za pomocą naszego formularza internetowego na stronie obsługi klienta.
Jak złożyć reklamację dotyczącą produktu?
Informacje potrzebne do reklamacji
• Numer zamówienia
• Ewentualne zdjęcia/filmy defektu
• Opis usterki
Po otrzymaniu tych informacji zajmiemy się Twoją sprawą tak szybko, jak to możliwe i skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie reklamacji, odpowiedz na ten sam e-mail, na który złożyłeś skargę. Uprzejmie prosimy jednak o zaczekanie z wysłaniem wiadomości uzupełniającej podczas składania reklamacji, ponieważ otrzymanie odpowiedzi od dostawcy może zająć trochę czasu. Naszym bezwzględnym celem jest oczywiście jak najszybsze rozwiązanie sprawy.